CarotoMax

CarotoMax Shaklee untuk masalah penglihatan

CarotoMax Shaklee

CarotoMax Shaklee

CarotoMax Shaklee

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput
      lendir. *

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

CarotoMax Shaklee

Apa yang dapat anda perolehi daripada pengambilan CarotoMax yang berterusan?

  1. Mempertingkatkan daya penglihatan dan membantu mengurangkan masalah berkaitan mata seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, astigmatisma, presbyopic, mata lesu, glaucoma, katarak, floaters, eyebag dan lingakaran hitam pada mata.
  2. Untuk kecantikan kulit - mampu melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan acne. Penggunaan luaran pula boleh digunakan untuk merawat scabies, acne, ulser kulit, pustule, etc.
  3. Mengukuhkan sistem imun
  4. Mencegah kanser - penggunaan yang berterusan mampu menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser terutamanya kanser paru-paru dan payudara.
  5. Menghalang infeksi - ia merangsang enzim membunuh kuman yang membawa penyakit sistem respiratori paru-paru, batuk, hepatitis, asma, dan selsema.
  6. Melindungi epithelial - ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari dan saluran usus.
  7. Menggalakkan pertumbuhan yang normal dan sihat - menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gusi, gigi dan sistem reproduksi. Ia juga membantu penghasilan sperma yang sihat. 

Testimoni Pengguna CarotoMax

Testimoni Carotomax Shaklee
Testimoni Carotomax Shaklee
Testimoni Carotomax Shaklee
Testimoni Carotomax Shaklee
Testimoni Carotomax Shaklee
Testimoni Carotomax Shaklee

Perbezaan Shaklee:

Pengambilan purata karotenoid lutein, likopena, and beta karotena adalah hanya 8mg. CaratoMax Shaklee membekalkan lebih 13mg (21,500IU) karotenoid berfaedah ini.

CaratoMax baru ini mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain.
Ahli Nutrisi mencadangkan pengambilan 5 – 9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah. seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.

Manfaat Utama Carotomax Shaklee:

Lebih Selamat Dari Vitamin A
  • Penemuan vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Didapati juga pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Walaubagaimanapun ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932, satu prekursor Vitamin A, dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan
Mempertingkatkan Penglihatan
  • Ia menghasilkan “ungu visual” yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam di mata.
Meredakan Penyakit Kulit
  • Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne, ulser kulit.
Melindungi Epithelial
  • Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.
Melawan Kanser dan Oksidasi
  • Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.
Menghalang Infeksi
  • Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru : batuk, hepatitis, asthma, flu dan selesema.
Menggalakkan Perkembangan Normal dan Sihat
  • Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Juga panghasilan sperma yang sihat.

Mengapa CarotoMax?

Mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membran mukosa.

1) Alpha Carotene
  • Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.
2) Beta Carotene
  • Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka.
  • Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat.
3) Lycopene
  • Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ.
  • Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung dan sistem imun.
  • Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.
4) Astaxanthin
  • Pigmen di dalam alga & fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Walaubagaimanapun, Shaklee menuai karotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen.
  • Melindungi kerosakan oksidasi kolesterol LDL.
5) Lutein
  • Menyekat katarak, AMD (age related macular disease/penyakit makular berkaitan umur), glaukoma.
6) Zeaxanthin
  • Melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya.
  • Mengurangkan risiko kanser payudara ovari, endometrial dan serviks.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Post a Comment

0 Comments