Long-Lasting Finishing Spray

Long-Lasting Finishing Spray

Long-Lasting Finishing Spray melengkapkan sistem penjagaan rambut ProSantĕ dengan melindungi rambut dari kerosakkan UV sementara melembapkan untuk kawalan yang rapi dan lembut. Pam bukan aerosol, memberi kawalan fleksibel untuk pengayaan sepanjang hari.

Oleh kerana bersikat berlebihan mampu merosakkan rambut dari masa ke masa, adalah lebih baik jika kurang mengendalikannya. Malangnya banyak produk yang direka untuk mengaya dan tahan untuk rambut anda, juga boleh memberatkan rambut anda, menjadikannya kejang atau melekit, juga membebankannya dengan sisa degil yang "melemaskan” dan menewaskan sinar asli, body dan lantunan rambut.

ProSante Long-Lasting Finishing Spray meningkatkan sinar dan kilau tanpa kekukuhan, kelemumur atau penumpukan, jadi rambut anda tetap kelihatan sihat dan mudah diurus

Pegangan sederhana yang melindungi rambut dari kerosakkan UV: ProSantÄ• Long-Lasting Finishing Spray

Finishing Spray menyalut rambut dengan semburan halus, membantu memegang rambut, dan menghalang kelembapan yang merosakkan gaya. Tambahan pula antioksidan dan perlindungan UV melindungi dari kerosakkan akibat sinar suria dan pencemar persekitaran.

Pam semburan bukan-aerosol menyediakan kawalan aplikasi serta-merta untuk rasa penamat yang fleksibel. Ia juga menyediakan penggayaan serba boleh dan kawalan.
Sesuai untuk semua jenis rambut, Finishing Spray dengan semburan halus untuk mengekalkan:
  • Bersinar. Membantu semua jenis dan gaya rambut mengekalkan kilauan yang nampak sihat sepanjang hari.
  • Kelembutan. Rambut terasa hebat dengan tambahan body.
  • Boleh diberus. Tidak merosakkan permukaan gaya anda, jadi anda boleh memberus semula dengan berus atau dengan jari untuk kawalan sederhana.
  • Tidak Mengerbang. Formula tidak kering membuat rambut lembut dan terurus. Memberi rambut lurus kemasan yang licin berkilat dan membantu mengurangkan frizz pada rambut kerinting.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Post a Comment

0 Comments