Lightweight Conditioner & Replenishing Conditioner Shaklee

Membaiki dan Membina Semula Rambut Secara Semulajadi:

Lightweight Conditioner & Replenishing Conditioner

ProSantĕ Lightweight Conditioner dan Replenishing Conditioner berfungsi sebagai satu pasukan yang fleksibel, menyediakan baik pulih secara ringan dan sengit dan kelembapan mengikut jadual yang memenuhi keperluan kondisioner anda. Ramuan eksklusif botani dan protin sumber-sayuran dengan pantas memulihkan sinar, body, kelembutan dan pengurusan sementara membekalkan perlindungan penting dari kerosakkan dimasa depan, jadi rambut anda menjadi semakin sihat dengan penggunaan yang berterusan.

Permukaan bilah rambut yang sihat adalah licin dan rata, memantulkan cahaya dengan sekata untuk mendedahkan warna yang tepu dan bersinar kilat. Rambut sihat juga bergerak dengan licin antara mereka, mengekalkan keanjalan yang memberi rambut anda lift dan lantunan. Apabila persekitaran dan cara dandanan kita mengakibatkan rambut melecet, poros, diregangkan dan berpecah, hasilnya adalah rambut yang lemah dan rata, kering, frizzy, kusam dan tidak berwarna, rapuh dan mudah pecah.

Kondisioner ProSantĕ mengembalikan kecantikkan kesihatan semulajadi rambut kita dengan membaikpulih secara komprehensif kerosakkan yang disebabkan oleh proses kimia, pengeringan dan pendandanan dengan haba, pengendalian yang kasar dan pendedahan kepada cahaya UV dan pencemaran.

Untuk memulihkan tekstur dan kekuatan dan membantu mencapai volume dan kondisi optimum

1) Lightweight Conditioner

Lightweight Conditioner,

Lightweight Conditioner, menampilkan Scalp Health Complex, menyerap kutikel rambut untuk mengekalkan imbangan pH dan hidrasi kulit kepala. Ramuan bersumberkan tumbuhan membantu memberi volum dan penstrukturan semula permukaan bilah rambut supaya ianya kelihatan dan rasa:
  • Ringan - Menyuburkan dan melindungi rambut tanpa memberatkannya, supaya ianya boleh digunakan setiap hari.
  • Bebas Kusut - Pelembap ringan melicin dan mengasingkan rambut,supaya sikat anda bergerak dengan mudah, didalam keadaan basah atau kering.
  • Mudah Diurus - Agen kondisioner semulajadi melembutkan rambut dan
  • Menghapuskan statik untuk pengendalian mudah dan penggayaan.
  • Volume - Meningkatkan kekuatan rambut dan kilat dan membantu menebalkan rambut halus untuk lebih body dan lantunan.


Untuk melembap dan mengisi setiap helai rambut

2) Replenishing Conditioner

Replenishing Conditioner

Formula intensif kondisioner untuk semua jenis rambut yang meningkatkan kesihatan
rambut dan penawar bagi rambut kering, rapuh, bertekstur dan dirawat kimia. Emolien pekat dan elemen struktur asli meresap kedalam rambut yang kering, terlebih proses untuk membina semula keanjalan dan kekuatan. Humectant asli mengikat dan mengekalkan kelembapan untuk memulihkan kilauan dan fleksibiliti. Gunakannya sekali atau dua kali seminggu agar rambut :
  • Berkilat - Pelincir semulajadi dan ekstrak herba menambah kelembapan dan melicinkan permukaan rambut untuk lebih kilat. Menghasilkan rambut yang lembut dengan rasa seperti sutera luar biasa.
  • Dipulihkan - Scalp Health Complex membantu menormalkan dan melembapkan kulit kepala dan rambut yang diproses secara kimia dan dikasari.
  • De-frizzed - Humectant dan protin asli membantu membina semula kerosakkan kepada bilah rambut, untuk melembut dan meningkatkan tekstur rambut.
  • Berdaya Tahan - Ramuan penguat semulajadi menambah body, fleksibiliti dan pengurusan rambut.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Post a Comment

0 Comments